20111129

utara


Hidup di kota memang mudah tertipu.

Beberapa bulan lepas singgah di gerai makan "mai tang ni:mencetuskan citarasa utara". Punyalah besar bunting. Daripada tukang ambik order sampailah tukang buat air, semuanya cakap bunyi belah-belah Pattani.

Dah duduk terpaksalah order teh tarik saja.

Minggu lepas jadi lagi sekali. Kedai makan " Selera Utara", Tapi makanan killer dalam menu seperti soto,bakso, nasi ambeng dan sejenis dengannya.

8 ulasan:

  1. kat dalam pesbuk gua bace komen pasal ni lagi terkekek gua gelak. mcm haram masing masing

    BalasPadam
  2. errr, sedap ke? maksud lain ke maksud sama?

    BalasPadam
  3. cilakak...gua pun org utara tapi rasa kuajaq luga la ayat tu...maksud dia sedap kot

    BalasPadam
  4. sebut dalam hati jela cemni.
    mak aku marah kalau sebut kuat2.

    BalasPadam
  5. Ahahahah!! no komen... klakar giler!

    BalasPadam
  6. kat perak orang faham kot. haha

    BalasPadam