20120510

gagak mengejar rama-rama (15)




Semakin hari semakin banyak situasi yang membuatkan aku tak patut berasa terlalu merendah diri. 

Siapa sangka syarikat pengeluar barangan sukan tersohor membuat iklan komersil berdasarkan kehidupan aku sekarang.

Kalau perempuan-feveret-sejak-dulu belum sedar,aku kena bagitau dia.

20 ulasan:

  1. lari skit dah sempot...camne nak kejar awek???

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. kan...boleh perasan sorang2...

      Padam
  3. takleh tengok plak video nih

    BalasPadam
  4. aku rasa cam hang lari setempat ja dari dlu sampai skang.. depa ja dok lari.. tapi lari arah lain.. ngeheheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. tapi depa toleh tengok belakang jugak

      Padam
  5. gua tahu lu terdesak la ni...baju sukan itu membuat lu rasa nak gagau

    BalasPadam
  6. hah, kena bagitau aku juga. aku belum sedar juga ni. hah, cerita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. perempuan-feveret-sejak-dulu senyum saja.takcakap apa2 pun..

      Padam
  7. nak tunggu sampai episod ke-berapa agaknya ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. entahlah.dah taraf telenovela kan...

      Padam
  8. saya ke pompuan faveret tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. prestasi nampak ketiak macamana?hoho

      Padam