20121030

(1)عيدالاضحا


Memandu pulang ke ibu kota selama 14jam ada rekod peribadi yang tak harus diulangi atau dipecahkan sama sekali.

Perjalanan selama 14jam pada musim sekarang sepatutnya hanya untuk ke kota suci menunaikan rukun ke 5.

8 ulasan:

  1. lama betul. boleh pergi ke negara lain tu

    BalasPadam
  2. menarik.. aku balik naik kereta api jer

    BalasPadam
  3. saya tak balik sebab tahu mesti catat rekod persendirian lebih 10 jam.

    salam aidil adha

    BalasPadam
  4. lain kali balik hari isnin macam aku. ;p

    BalasPadam
  5. tak sanggup nak pecahkan rekod tu

    BalasPadam
  6. naik kapal terbang lah, tak jammed

    BalasPadam
  7. rasanya kau boleh sampai Hat-Yai, paling lekeh pun sampai Sadao.

    BalasPadam
  8. jenuh tekan brake tekan clutch beb...longgaq pala lutut

    BalasPadam