20111217

signifikan(1)


Tahun ni dahsyat jugak. Tungang langgang dan naik turunnya boleh tahan.

Banyak benda-benda yang tak terfikir akan buat dah terbuat. Mungkin sebab bersama dengan dengan orang yang kita percaya. 

Takkanlah nak bersuka ria, nak buat perkara berisiko tinggi dengan orang yang kita baru kenal sehari dua. 

Malam tahun baru ingat nak ajak mak tengok bunga api.

11 ulasan:

  1. Rainbow colours as symbol of gay pride

    BalasPadam
  2. bact:ehh...tapi gay tu maksudnya gembira kan..

    BalasPadam
  3. lambat lagi nak tahun baru...

    BalasPadam
  4. ajak sekali hot stuff faveret, bleh kawan2 ngan mak

    BalasPadam
  5. ajak mak tengok bunga api tu sangat sweet! hehe

    BalasPadam
  6. Nanti mak ternampak org tak pakai baju. Mcm ne?

    BalasPadam
  7. hmm, kalaulah aku bace tang "Takkanlah nak bersuka ria, nak buat perkara berisiko tinggi dengan orang yang kita baru kenal sehari dua. " awal sikit dalam 2 hari..

    semuanya dah terlambat...

    BalasPadam
  8. hujan2 ni tengok bunga api celah mane..heh~

    BalasPadam
  9. besh la orang tu boleh balik kampong..


    jealous okie????


    !!

    BalasPadam
  10. mak lu pasti tambah sygkan lu...

    BalasPadam