20101018

aku boleh terbang


Kemalangan udara bukan sekadar yang kejadian kapal terbang terhempas sahaja tapi kejadian yangtidak diingini yang melibatkan operasi penerbangan.

Kapal terbang jarang-jarang terhempas tapi bila ia berlaku, kesannya memang tidak dapat digambarkan.

Kejadian 11 September boleh dikategorikan sebagai kemalangan udara walaupun ianya disengajakan.

Semalam 2 kemalangan udara berlaku yang melibatkan aku secara langsung. Alhamdulillah aku tak mati.

Yang pertama flight aku,seperti selalu, tertangguh 30 minit yang menyebabkan aku hampir-hampir terlepas bas terakhir di LCCT. 

Di saat-saat kemerosotan ekonomi ini, teksi tiada langsung dalam senarai pilihan. Walaubagaimanapun tindakan berlari-lari separa kencang telah membuahkan hasil. Tak pasti pula jika ada yang memerhati.

Kejadian kedua berlaku ketika penerbangan. Adalah tidak patut jika dapat seat tengah smabil diapit oleh 2 lelaki pertengahan umur yang saiz tubuhnya seperti Hulk Hogan.

Apalahah gunanya naik kapal terbang tambang murah tersebut kalau pemandangan tidak jelas.

Sebagai seorang lelaki sudah tentu aku mahu dilayan oleh perempuan-perempuan manis dengan lebih dekat. 

AirAsia..semua orang boleh terbang dalam keadaan tidak selesa.

2 ulasan:

  1. hahah,xpelah,xbrape nak ade luck la 2..hee

    BalasPadam
  2. walaupun bayaran tak sberapa,tapi sudah tentu layanan mau yg nombor satu punya..

    BalasPadam