20101129

sayang menyayang

Dua-dua pilih KLCC.Lepas tu dua-dua menangis.keh3
Aku join rombongan dengan misi yang tak kurang penting. Sesuai dengan tabiat aku diam tak berhenti, kawan aku bagi kamera. "Hang ambik gambaq sengap-sengap".

Tapi pasti samada prestasi aku bertaraf dunia atau bar yang diletak terlalu rendah.Gambar yang didelete tak sampai 10%. Tu pun pasal memori dah nak penuh. 

 Gambar-gambar ini bukan dari kamera aku. Berdasarkan trend semasa, sudah tentu ianya dirembat dari fesbuk. 

 

Ada banyak perkara yang kita rasa ingin berkongsi dengan semua orang. Namun adakalanya lebih baik kita tidak terlalu terbuka untuk menjaga air muka dan lebih banyak hati yang lain.

 

Dan dengan sebab itu mungkin kawan-kawan aku ni tak upload gambar aku. Nanti ramai yang tak puji, pedih pula hati fotografer.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan