20111021

lingkungan


Tolak SMS hari raya, rekod paling ganas adalah 5 orang perempuan aku text benda yang sama serentak. Entah bagaimana boleh synchronise cerita dengan 5 orang dari cycle yang berlainan.

Sejak seminggu ni makin kerap pulak perempuan-feveret-sejak-dulu dan mak call. Berselang seli. Dua-dua berpesan macam-macam.

Perkara menakutkan kalau dapat call serentak. Tak pernah lagi nak bercakap dengan perempuan-perempuan serentak dari cycle berbeza.

Mungkin patut disatukan cycle mereka berdua.

11 ulasan:

  1. cepatla kawin.
    lepas tu jangan la lupa jemput

    BalasPadam
  2. jangan pasang banyak sangat. nanti keliru.

    BalasPadam
  3. bile nak sampai klimaks cerita ni?
    penat dah tunggu........



    eh, punya lah ramai nama serupa dgn awak tu kat fb..huhuhu...konpius. gambar fb muke apa eh?

    BalasPadam
  4. No results found for your query.
    Check your spelling or try another term.

    BalasPadam