20111007

menteri perdana


Beberapa tahun lepas bila tanah bukit asyik runtuh, menteri kerja raya masa tu senang saja jawab dengan slang indianya " Tuhan alah marah, menteri pun tak boleh lawan."

Perbentangan Bajet 2012 hari ini diiringi guruh di langit. Semoga hujan rahmat yang turun lepas ni.

Hati dah berdebar.



9 ulasan:

  1. bajet kali nih macam nak menang PRU 13 jer.haha!

    BalasPadam
  2. bajet kali ni banyak gula gula..ahakss

    BalasPadam
  3. keh keh keh.. agak agak kan, najib tu baca tak komen komen tu?

    BalasPadam
  4. nampaknya elaun ahli parlimen juga naik lepas nih.keh3

    BalasPadam
  5. mama petang semalam suruh aku duduk dengan dia, tengok bajet sama sama.

    hmm masa berkualiti dengan family.

    BalasPadam
  6. bajet boleh pancing undi meh...

    BalasPadam