20120218

belajar


Masih pandai rupa-rupanya. Masa depan gelap di puncak menara gading memang melemahkan semangat. Campur markah semua paper satu semeter belum tentu cukup 100.

Tak sangka result exam baru-baru ni setaraf lebih 15 tahun dulu. Masa sekolah menengah rendah. 

Mungkin sebab ikut nasihat cikgu. Malam exam tidur awal. Tak payah ulangkaji.

8 ulasan:

  1. aku rasa kau tua 7, 8 tahun dari aku.

    BalasPadam
    Balasan
    1. selalunya engkau syak saja...kali ni kau rasa...dah ada perasaan kat aku rupanya

      Padam
  2. ulangkaji sebelum masuk dewan exam

    BalasPadam
  3. berdebarnya nak tengok keputusan.
    tunggu result setiap sem lagi berdebar dari tunggu result spm haih.

    BalasPadam
  4. satu kau memang kategori bijak jugak lar.

    dua kau memang kategori dengar nasihat.

    BalasPadam