20120320

barang baik


Baru aku perasan. Masa sekolah dulu aku hebat jugak. Macam atlit terkenal. Kasut ada nama bukan sebab duduk hostel takut kasut hilang tapi memang hebat.

Sekarang kualiti hidup dah berkurang. Dah takada kasut yang ada nama sendiri. 

18 ulasan:

  1. Kalau kau masih nak rasa hebat, tulis la nama pada kasut. Rasa la macam kasut mahal nanti. Konon.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kasut kerja aku cap buaya.nak tulis nama sebelah buaya nanti lain macam pulak

      Padam
  2. haha!
    tulis nama atas kasut.. :-)

    BalasPadam
  3. kalau aku jadi kasut pun tension
    sebab nama aku telah diperkotak katik kan.. hahaha

    p/s - cantik kasut !!

    BalasPadam
  4. simpan jer dalam peti kasut yang bermanggakan solex. solex tak terbuka, peti kasut yang diangkut sekali.

    BalasPadam
    Balasan
    1. rak kasut pun takada kat rumah aku

      Padam
  5. saya ada nama atas salji.... kamu ada?

    http://mohkembara.blogspot.com/2012/03/kalau-raja-saudi-ubah-makam-rasullah.html

    BalasPadam
  6. aku tak mampu tengok kasut ni. buat sakit hati sebab financial problem.

    BalasPadam
  7. jangan sampai masuk dalam mimipi

    BalasPadam