20120308

hujan


Aku yakin musim kenduri kahwin dah nak dekat. Aku yakin jugak bomoh-bomoh hujan sedang sibuk berjampi serapah tolak hujan ke kawasan lain. 

Bomoh hujan kawasan rumah aku tak power sangat. Mampu tolak hujan ke waktu malam saja. 

17 ulasan:

  1. hujan di waktu malam bagi pasangan pengantin baru sangat humppph!

    BalasPadam
    Balasan
    1. mantera bomoh kawasan aku ni lain macam gamaknya. ramai jugak orang suka

      Padam
  2. asal kau boleh yakin pasal bomoh tu?

    BalasPadam
  3. kemain komen pengantin kau antu

    BalasPadam
  4. keh keh keh..ok la tu, sejuk sikit pengantin di malam pertama

    BalasPadam
    Balasan
    1. letih basuh periuk siang tu macamana?

      Padam
  5. eleh, Wadi. kau pun mengharap hujan gak nanti. haha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. dengar lagu "memori daun pisang" pulak kan.memang megharap

      Padam
  6. Perkara yang sedang di bincangkan ni tentang hujan, malam pertama atau bomoh? *bawah umur konon :p

    Apa apa pun, hujan memang beri kepuasan? Umph! Haha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. malam pertama dengan bomoh dalam hujan. kahkahkah!

      Padam
  7. aku letak kat RV sebagai keutamaan yang bermaksud 'Romeo Victor'.

    BalasPadam
    Balasan
    1. fahamlah aku kalau macam tu.terima kasih.

      Padam
  8. baca komen baru aku paham. hujan lebat di malam pertama eh? kahkahkah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. semua orang ada pemahaman berbeza kan

      Padam
  9. cuma nk ckp,,gambar tu comel ~ ^^ huhu

    BalasPadam