20110125

boleh pandang-pandang


Koteow Iman dua tiga hari lepas.

Seorang kawan tanya, "Kaki pompuan kira aurat dak..?". Dari raut wajah, dia mengharapkan jawapan yang jujur.

Aku jawab, "Lani aku orang KL. Hang tak buleh tanya aku soalan-soalan macam tu." Bukannya tak ada jawapan. Mata masih melilau.


[,]

You're driving the 'I want to have sex with you' truck and it has a huge blind spot.~Marshall Eriksen~

5 ulasan:

  1. org kata
    REZKI JANGAN DITOLAK.






    harharhar

    BalasPadam
  2. kalau ko jawab aurat, lepas ni kawan ko yang tanya tu,tak nak pandang kaki perempuan lagi ke?kwang kwang

    BalasPadam
  3. BDC:orang kata ..jangan kufur nikmat...hehe

    Cik Ina:pengaruh rakan sebaya benda-benda macam ni susah nak jadi..selalu kena ikut kata mata.

    BalasPadam
  4. kalau yg tutup tu,cume x bagi tengok bulu kaki banyak jer....bukan pikir psl aurat..huhuhuhu..

    BalasPadam
  5. HKaklimah:orang putih berbulu kaki jugak.tayang buat taktau sja

    BalasPadam