20110917

gagak mengejar rama-rama (9)


Perempuan-perempuan feveret cergas dan ateletik kedua-duanya. Laju sungguh berlari. Harap-harap sesekali sudi toleh ke belakang tengok yang mengejar.

15 ulasan:

  1. kah kah kah..steady ahh beb...

    BalasPadam
  2. heee.kau jangan mengah2 sangat ye. :D

    BalasPadam
  3. kau kan lelaki.
    sepatutnya didepan

    BalasPadam
  4. kalau makin laju berlari tu, faham2 jer la.

    BalasPadam
  5. apalagi, kena tambah usaha. minum minuman kecerdasan banyak sikit. kehkehkeh.

    kejor yop kejor!

    BalasPadam
  6. waqheh:memang kadang2 nak givap

    aleen:oh mereka sungguh cergas

    orlandao:tercabar jugak kadang2 kan

    monolgtism:sepatutnya

    jerry:berhenti mengejar?

    dayya:dah minum sikit

    BalasPadam
  7. ha ah... tercabar keimanan keh3...

    BalasPadam
  8. hang ni tak kejaq depa langsung! aku rasa depa dok lari kat depan hang lenggang kangkung kat blakang.. kejaq btui2 laaa

    BalasPadam
  9. lari lah sama2. tk kan perempuan atlet nak tunggu kau yg tergedik2 di blkg

    BalasPadam
  10. selagi kau boleh kau boleh kejar, kejarlah. aku sudah tak boleh.

    BalasPadam
  11. selamat hari raya.......

    tau tak YM saya punya password?
    huhuhu.....

    lama sangat tak online sampai tak ingat password sendiri.



    sihat ke encik?

    BalasPadam
  12. orlando:mata meliar tak dengar kata.tangan pun dah terketar2

    adinda:wei..nak macam2 dah ni

    nurarnida:gentleman

    delarocha:sampai tak sedar orang belakang

    afro:cuba untuk tidak givap

    rahimah:selamat hari raya.loh..sesi luahan hati dah tak ada lah lepas ni...macam banyak nak bercerita kan...

    BalasPadam
  13. dik sekarang banyak yang berlari laju dah tak nak toleh belakang lagi.

    BalasPadam