20110108

kacip

Ada banyak tahap keakraban. Ada yang setakat angkat kening dan senyum bila jumpa di tengah jalan. Ada yang boleh kita bagi nombor telefon peribadi dan ada pula setakat nombor telefon syarikat. Ada yang kita boleh ajak ke rumah setakat pintu pagar dan ada pula boleh diajak  bermalam. Ada yang boleh add fesbuk dan ada pula sampai bagi password fesbuk. ada yang rapat untuk pillow talk dan ada pula setakat sesi teh tarik. Ada yang rapat sampai boleh tolong order makanan kegemaran dan ada pula sampai tolong suap.


[,]

Nyanyi bukan main sedap tapi salah pula...effort yang penting.

5 ulasan:

  1. Beberapa tahun sudah ke rumah rakan ke sekelas di ibu kota.Jiran sebelah rumah yang sebaya bapak dia selamba saja tidur atas sofa tengok tv.bukan calang2 rapat jiran boleh tidur atas sofa kalau di ibu kota...dia cakap lebih kurang macam diatas.

    BDC:nak suruh try apa ni..??hehe

    BalasPadam
  2. hahaha

    maksud i,
    effort tu la.

    perlu ada

    no harm trying!

    kecoh la u!!

    BalasPadam
  3. Hidup makcik penuh pantang larang, sehingga di ajar ke anak makcik.nampak remeh, tapi perlu dijaga, sehingga tak dibenarkan masuk kebilik org lain , walaupun saudara.

    BalasPadam
  4. BDC:kalau effort menyanyi.talent I spesel sikit. semua lagu happy yang i karaoke akan jadi menyedihkan...keh3

    Cik Ina:Kalau nanti masuk hostel,umah bujang kat Univ, fahaman komunis akan diamalkan terutama lelaki.hak milik bersama dan bebas masuk keluar.

    BalasPadam