20110414

moden (2)


Prestasi di pejabat lain pula cerita. Dinding macam bilik x-ray. Kebal dari radiasi. Masalah terbesar bermula bila tak suruh pun tapi selang 10 saat dia dah mula flush. Flush automatik yang pertama tu paling ngeri. Percikan air yang terpaksa dibalas dengan silat dan mandi bunga.

7 ulasan:

  1. itu pejabat area bandar yang pesat membangun.nasib baik opis makcik masih ditakuk lama.

    BalasPadam
  2. Hah. Tahu dah. Air Freshmatic!

    BalasPadam
  3. cikina:teknologi macam tu tak sesuai nak bawak balik rumah.nanti bil air tinggi.

    gedek!:entah.harap2 ada..keh3

    ell:panggil benda tu air freshmatic ka..??guna air bukan udara pun

    rahimah:walaupun bahan buangan dari badan sendiri, tapi kalu terpercik ke badan sendiri tragik jugak...

    BalasPadam
  4. haha...aku dok imagine orang yg terkejut dgn bunyi flush otomatik buat pertama kali. keh3

    BalasPadam
  5. flush ke? tah. hahaha. bikin terkejut

    BalasPadam