20110412

moden


Suasana nyaman dan bersih disulami bau aroma terapi yang menyenangkan dan lagu-lagu sentimental ni semua jadi tak guna kalau dinding sekadar partition yang nipis. Mereka patut diajar konsep kalis bunyi dan kalis bau.

13 ulasan:

  1. betul tu, selalunya nampak cantik, tapi bau boleh tahan , tak yah cakaplah, buat tak lalu makan

    BalasPadam
  2. awat? hang dengar jiran sebelah rumah bergaduh kah?

    BalasPadam
  3. aku bab bunyik tuh yang kadang spoil.

    BalasPadam
  4. en. pembaris kan berada di tempat kerja baru. jadi, boleh pasang telinga kalo orang sebelah bergayut dengan bf/gf/skandal masing-masing.

    ...

    pandai je aku tebak. mesti salah...

    BalasPadam
  5. warna yg sangat mengasyikkan!

    bau belom tentu

    BalasPadam
  6. cik ina:toilet hotel 5 bintang

    matahari:gambar google

    afro:kalau bergaduh, baunya mai dari mana...?

    ghost:bergantung pada prestasi bahan buangan

    eLL:salah

    aleen:teruskan meneka

    gedek!:nak handle bau dari bilik sendiri pun struggle...keh3

    BalasPadam
  7. rahimah:semua hotel macam sama kot.kunun dry toilet.minggu lepas ada function kt renaissance..

    BalasPadam
  8. salam
    pastikan tiada camera tersembunyi..kambo tak warna tak syok

    BalasPadam
  9. bagi hotel 5 bintang kadang tu penampilan lebih penting, kalis bau ke bunyi tolak tepi dulu..

    BalasPadam