20110219

halus

Masa kecik-kecik dulu tengok cerita The Exorcist takutnya kekal sampai sekarang. Walaupun Uncle Seekers cakap benda-benda tu suka perempuan seksi, taubat aku takmau jadi depan-depan mata. Yang jadi semalam biarlah yang terakhir. 

Perempuan itu menjerit,"Aku gembira,aku gembira. Keluarga kita bahagia.!!!"

Aku kecut perut dan berjalan laju ke arah lain. 'Kita' yang dia maksudkan tu kalau aku dan dia memang haru. Kalau dia koyak baju keluar otot dan buat aksi Hulk Hogan lagi bertambah haru.

11 ulasan:

  1. banyak sangat pengaruh tv ni.
    banyak sangat.






    .

    toksahla dok pecaya uncle seekers.

    .

    BalasPadam
  2. betul apa yang BDC cakap. Pembaris mulai sekarang ko jgn tengok tv.hua hua.

    BalasPadam
  3. uncle seekers ialah si bodoh yang berlagak pandai dan gilakan perhatian.

    ok itu saja aku nak cakap.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. uncle seekers bukan uncle aku...tp aku suke hulk hogan bile pakai spende...hahaha...walaupun botak....mmg halusss

    BalasPadam
  6. teringat kepala budak tu berpusing 180˚ dalam cerita The Exorcist. - Takot!

    BalasPadam
  7. BDC:belum tengok saya bancuh nescafe akibat pengaruh tv

    Cik Ina:mana boleh tak tengok tv.bayar astro sama2..

    Afro:harap2 dia dah kaya...

    HKLimah:Hulk Hogan suka pakai spende kuning.keturunan raja gamaknya

    Gedek!:masa saya tengok dulu belum ada 18pl,18sx,18sg.jadi budak umur 12 macam saya boleh tengok.

    BalasPadam
  8. hahah.apesal pulak sker perempuan seksi?knape2?

    BalasPadam
  9. aleen:hantu tu berselera macam tu

    BalasPadam
  10. kenapa dier menjerit sebegitu rupa? tak seram sgt pun??

    BalasPadam
  11. adinda:dah ada gaya nak koyak baju di khalayak ramai tu...kalau angelina jolie pun silap2 aku lari.kompem dia terkam aku

    BalasPadam