20110518

patah


Kalau katil patah, sudah tentu ianya disebabkan oleh katil dah reput, katil murah, katil dah lama guna, katil berkualiti rendah dan macam-macam lagi. Semuanya sebab katil.

Berat badan langsung tak ada kena mengena. Kalau ada pun, ia kes terpencil.

11 ulasan:

  1. saya baru beli katil...

    awak kurus macam pembaris

    BalasPadam
  2. ada jugak kes katil patah kerana malam pertama. haha

    BalasPadam
  3. nak tahan ambil jer katil besi Za'ba..dah muzium taknak..

    BalasPadam
  4. kes saya memang kes katil.
    berat badan tidak menjadi masalah.
    haha.

    BalasPadam
  5. Kenapa ni, katil sapa yang ko dah patahkan.lain macam je statement tu.

    BalasPadam
  6. peh!berat giler kalau macam tuh.

    or ada something selain berat badan..haha

    BalasPadam
  7. berat badan tak jadi masalah hahhaha.... tapi ade mende lain bleh jadi faktor penting

    BalasPadam
  8. kena try timbang berat badan dulu, nanti patah lagi .. susah hati ..hikhik

    BalasPadam
  9. ell:bajet katil kena kurang.pasal tilam lebih penting

    afro:no komen

    waqheh;katil tu ada daulat dak..

    tupai:katil subsidi macam saya jugak kah

    cikina:kisah benar yang sayu ni

    ghost:berat tilam.

    rn9:daya tujah..??

    inspirational:orang dah keja mana boleh tidur bawah kan.jatuh martabat

    BalasPadam
  10. rahimah:lambat lagi kot.sekarang masih berbunga bunga.hoho

    BalasPadam