20110524

tak rugi langsung (2)


Rakan baik respon simple saja masa bawak dia jumpa salah seorang perempuan favourite.[1]

[,]

"Patutla..."

13 ulasan:

  1. siapakah perepmuan fav itu

    BalasPadam
  2. patutla itu boleh jadi macam-macam maksud..

    BalasPadam
  3. wow!rakan baik single lagi?keh3

    BalasPadam
  4. Ya ya ya...!

    (buat-buat faham)

    BalasPadam
  5. ezan:yang boleh buat saya tersenyum..

    afro:"patutla dia boleh ajak hang buat benda pelik..."..lebih kurang macam ni kot maksud dia..

    aleen:orang lelaki kalau dah kawen pun tengok perempuan cantik boleh terlupa sekejap yang dia dah kawen.

    gedek!:cerita bersiri ni.ni siri kedua.

    BalasPadam
  6. kim salam kat pempuan faveret tu heheheh

    BalasPadam
  7. patut la (patut laa hang suka sebab dia cantik eheheeh)..

    BalasPadam
  8. perempuan.favorite. okay.

    cuma pastikan dia betul-betul perempuan.
    bukan apa, dah banyak kes sekitar malaysia ni.

    BalasPadam
  9. ries;respon yang komplikated

    rn9:dah ramai dah ni

    tupai:speachless?

    adinda:banyak faktor lain jugak

    ungu:kamon3.jangan macam ni

    pyka:satu huruf saja respon.ni lebih simple

    BalasPadam
  10. patutla....jd feveret..
    cantek orangnye~



    : )

    BalasPadam