20110624

gagak mengejar rama-rama (2)


You held up your hand,curled your fingers in and said, "this is how big your heart is.as big as a fist."
I held up my hand,closed it over yours and said,"no.my heart for you is always bigger  than your fist."

Jumpa kat website mana tah tahun lepas. Terus sms ke perempuan-feveret-sejak-dulu dengan penuh tulus.

Dua tiga hari lepas entah macamana terlepas cakap, "Jantung kita besar penumbuk." 

Buruk sungguh kalau translet sebijik.

Memburukkan lagi keadaan, perempuan-feveret-yang-baru ada bersama.

15 ulasan:

  1. hang ka dia yg terlepas cakap?

    BalasPadam
  2. aku mula suka pula pada perempuan feveret.

    BalasPadam
  3. sah-sah jantung kita tak sama besar :)

    BalasPadam
  4. kim salam sama semua itu pempuan faveret

    BalasPadam
  5. eh, mane ade buruk ... mcm comel je ayat tu ...

    BalasPadam
  6. tul hang boleh kumpulkan dengan perempuan fav baru dan lama bersama-sama dengan hang dalam satu masa.

    BalasPadam
  7. hahahaha.. len kali jgn ditransletekan sebijik2.. nnt ada yg makan hati.. lebih2 kat perempuan2 feveret.. hati dan jantung mereka wajar dijaga.. hahaha

    BalasPadam
  8. aku tak dapat sms tu! jadi aku bukan fav! wakakaka. manis.

    BalasPadam
  9. teros gi google translate, tadi...

    BalasPadam
  10. translet sejibik ni salih yakob jer tera...ha ha ha hang kata hang tera hang pi ar hang pi arrr....

    BalasPadam
  11. aku kategori perempuan feveret semasa kan?kah3

    BalasPadam
  12. my heart for you is always bigger than your 'penumbuk'

    BalasPadam
  13. perghhh

    berapa ramai la perempuan feveret dia.

    BalasPadam
  14. adinda:aku lah

    ezan:feveret segala sudut

    ungu:semua orang cakap perempuanperempuan feveret cantik

    tupai:kecil hati kerana hati kecil?

    jari:dah ramai sangat

    inspirationalefwk:nanti aku try lagi kalau macam tu

    afro:dah basuh baju dalam washing machine yang sama serentak. amacam??

    ikhram:dah pernah patah hati dengan salah seorang daripada mereka

    hana:bil pun dah tak larat nak bayar dah ni

    gedek:betul dak

    waqheh:kena menyanyi pulak nanti

    aleen:satu hari nanti kot

    jerry:absolutely

    ell:setakat ni dua tu saja

    BalasPadam