20110620

sms


Semalam ketika satu negara riuh rendah ucap selamat untuk kaum bapa, aku terima sms ringkas dari rakan seperguruan.

Ucapan yang langsung tak rugi duit,  tepat dan sensitif. Tak macam yang aku dapat dari perdana menteri.

"Selamat hari bapa saudara.."

Sampai sekarang aku tak tau macam mana nak respon.

19 ulasan:

  1. kamu sudah bergelar bapa kah?

    BalasPadam
  2. hahaha??
    penghujung yg kontroversi?? dah jadi bapa.. atau utk bapa saudara??

    pembaris.. kalau ko dah jadi bapa.. tak nak ar sokong ko lg dengan perempuan2 feveret ko tu.. huhuhu

    BalasPadam
  3. bapa @ bapa saudara?

    atau mungkin aku perlu baca cara aku..

    BalasPadam
  4. hari minggu pun PM wish cik ina hari bapa.

    BalasPadam
  5. okey, nasib kita sama... tapi ramai cakap yang bapak anak saudara gua tu ialah gua... samada diorang rabun atau gua ni nampak macam bapak bapak

    BalasPadam
  6. kreatif pneghantar sms tu, aku pun tak terfikir.

    BalasPadam
  7. errr...

    suatu hari nanti la

    BalasPadam
  8. ezan:belum lagi

    ikhram:bapa-saudara

    ghost:pak menakan

    cikina:tak sensitif kan..hantar kaum bapa sudah lah

    ungu:senyum dak..??

    jari:kalau anak saudara besar nanti jadik pelakon,lu buleh berlakon jadik bapak dia.seiras kot.

    jerry:kenapa tukar nama..??kawan lama memang boleh sound dari sudut macam tu

    ell:lambat lagi

    BalasPadam
  9. sms tu sbgai pembayang kasar je ....huhuhu....

    BalasPadam
  10. mcm takpatut je dah kawin kau ni. keliru

    BalasPadam
  11. ucapan tu utk bapak segala bapak kot...

    BalasPadam
  12. ptot la tak tau nk respon apa

    ;)

    BalasPadam
  13. ye lah..

    selamat hari bapa,saudara.

    BalasPadam
  14. tukar nama nak buang sisa lama.

    BalasPadam
  15. manis sungguh anak saudara kamu. aku bernasib baik belum terima ucapan hari ibu dari anak kecil abang aku. selamat hari bapa saudara! ekeke.

    BalasPadam
  16. apa kata hang hantar surat pada kerajaan minta diadakan hari sambutan bapa saudara setiap tahun?

    BalasPadam
  17. bapa orang anak dah ? hehehe..selamat...

    BalasPadam