20110601

tektik


Mungkin kebetulan. Tapi mungkin tak ada kena mengena langsung.

Sejak guna telefon yang perempuan favourite bagi pinjam sebulan yang lalu, kerap jugak dapat panggilan yang entah dari siapa. Salah nombor. Malas nak tanya.

Ada seorang ni dekat berbelas kali jugak call nak cakap dengan Rosli. Call dari nombor yang berbeza pulak tu dalam masa beberapa minit.

Yang semalam bertambah pelik.

"Mintak maaf cik. Saya bukan PakAli."

"Kalau bukan PakAli, ni mesti anak PakAli. 0137876468 rumah PakAli kan?"

13 ulasan:

  1. itu pesaing kau tu namanya.

    BalasPadam
  2. ada secret admirer nih...



    hati-hati

    BalasPadam
  3. ehem2. ada yang nak kenal2 lew tuh! haha.

    BalasPadam
  4. ramai benar yang menyamar jadi yang bukan-bukan semata-mata nak berkenalan dengan perempuan favourite kau ni. haha!

    BalasPadam
  5. hahah , makin hari makin kusut rambut aku mbca di sini.. tp aku suka :) ..

    BalasPadam
  6. layan jer.. best tue.. !! hahaha
    pak ali,.. pak ali... !! hehehe

    BalasPadam
  7. pinjam henfon sekali dgn simkad?
    betul betul pinjam.

    BalasPadam
  8. Teringat lemang pak ali...

    BalasPadam
  9. Pak ali dah bukak warung cendoi kt p klang ...huhhhuhuhu...

    BalasPadam
  10. salam
    biasalah sejak jadi penulis maya berjayani..kekadang orang nak mintak autograf je u

    BalasPadam
  11. waqheh;dah nombor start 012..takkan rumah pulak kan...tektik apa ni

    afro;nak bersaing pasal apa..

    rahimah;cukup sekadar yang ada

    dayana:dia bukan gagap pun pasal apa call banyak kali

    ries;nombor aku jugak.kompius pasal sejak guna henpon dia..takdak kena mengena kan...

    inspirationalefek;aku pun berkerut jugak ni

    ikhram;nama cukup komersial kan...

    BdC:taklah pinjam semua.henpon saja

    gedek!:kat mana?

    ghost:jiran ada nama Haji Ali

    HKL:sedap..?

    brutalsolo:takpayah lah....autograf kat dada pun aku takmau bagi

    BalasPadam