20110607

tawar

 

"Abang jangan bagitau orang. Dengan brader tu saya bagi 70. Abang punya pasal saya bagi 50 saja."

"Saya bagi kat abang ni harga modal saja..untung tak ada.."

Aku sengih saja bila dapat ayat macam ni kat kampung. Selalu sangat. Selalu jugak aku tak beli.

Tapi yang paling tak lupa masa beli jam 8 tahun lepas. Jam raya.

"Jam ni harga 350. Yang tu harga 300. Kalau abang ambik dua-dua,saya bagi 300.."

Apa punya gila nak menipu.Tapi aku beli jugak. Maklumlah lurus bendul. Share dengan adik.

Kalau tak kerana jatuh dan asyik berkelip tak berhenti, waranti bateri 10 tahun tu mungkin boleh guna. Tahan dekat 7 tahun jugaklah bateri dia.

Plan nak ajak perempuan-perempuan feveret jalan-jalan uptown beli barang. Mula-mula ajak sorang saja. Lepas tu teringat lagi sorang.

Bertiga lebih baik. Dua senyuman manis mungkin diskaunnya lebih.

12 ulasan:

  1. kalaulah senyuman itu diskaun.. rasanya saya dah bawak lebih dari lima orang.. hahaha

    BalasPadam
  2. nak ikut g uptown! nak ikut! nak ikut! er..pergi ts atau sungai wang la. haha

    BalasPadam
  3. diskaun lebih, belanja bertambah .. hehe

    BalasPadam
  4. wahhhhhhh......
    dahsat~


    gud luck!

    BalasPadam
  5. kemainn che pembaris..kikiki
    aku penah beli jam kat feringgi road, penang. bleh tahan gak hidup wpun brand tipu

    ~Dark Half

    BalasPadam
  6. mak aih. ramainya pompuan feveret dia.

    tetiba nak ikut gak g uptown (jadi stalker).

    =P

    BalasPadam
  7. kalo 2 betina tu..bkn lg tawar itu dah tlampau manis..kampong mana ko blk beb?

    BalasPadam
  8. kalau perempuan itu bergaun mcm ditunjukkan..gerenti..penjual tu cakap.:beli 1 percuma 5...hehehhehehhe....

    BalasPadam
  9. kalau kau sorang jer senyum ada dapat diskaun tak?

    BalasPadam
  10. ikhram:cuba

    hanna:saya pun baru nak tengok map ni

    inpirational:tambah pulak bila orang yang teman tu bawak duit banyak nak bagi pinjam

    rahimah:kenapa?

    dark:kat situ tali tak cantik lah

    ell:kalau ada rupa brad pitt tu ,saya lah tu

    waqheh:aku feel cerita tu.pasal hero loser.aku orang alor setar

    HKL:perempuan feveret saya tak kan bergaun punya

    BTP:kena bawak dua2 lah

    ries:aku dapat jam diskaun 350 tu..hoho

    BalasPadam
  11. dowang cakap kita diam...bila dowang diam kita mulakan dengan tawaran.

    BalasPadam