20110717

berjalan seorang diri (2)


Rabu lepas bila beriadah sambil memakai jersi pasukan kebangsaan Malaysia, tiba-tiba ada Matsalleh tegur "Hello Malaysian.."

Tadi aku pakai jersi Liverpool. 

Cilakak.Takdak orang tegur pun aku orang liverpool.

13 ulasan:

  1. hehehh..cuba lu pakai jersi kedah..sure org tanya..hang org kedah dok kat mana? aloq mengkudu ka kuala kedah?

    BalasPadam
  2. keh keh keh.

    BalasPadam
  3. biasalah norma kehidupan

    bagaimana dengan negara jiran indonesia
    barangkali juga ada peratusan tinggi untuk ditegur

    BalasPadam
  4. pakai baju i love paris la pasni...jersi2 ni org malas nak tegur

    BalasPadam
  5. segan sebab ko pemain liverpool..haha!

    BalasPadam
  6. heh heh. aku faham. rilek bro, asal dalam hati kita tahu yang mana prioriti nombor satu sudah. dalam lautan merah itupun tetap terdengar sorakan 'Malaysia'bergema satu stadium.

    walaupun berpakaian England, prioriti di hati tetap tanah tumpahnya darahku.

    BalasPadam
  7. muka lu kacak sangat kot bro? ekeke. *melawak saja okeh! :)

    BalasPadam
  8. ahhaha len kali pakai contact lens bro :p

    BalasPadam
  9. cam manalah penerimaan omputih ye bila nampak orang malaysia duk pakai baju liverpool kat stadium hari tu.

    BalasPadam
  10. aku pernah paaki tshirt kosong masa merentas desa tapi ada orang jepun tegur aku.

    BalasPadam
  11. waqheh:jersi kedah dah kena curi

    matahari:ketawa dalam hairan...kan

    monologtisnism:nanti try buat eksperimen

    vampire lovex:terlalu romantik kot

    ghostwriter:malaysian born

    afro:aku tak pi lah.aku panjat bukit.

    hana:mak saya kata macam tu jugak..hoho

    ezan:hitan mata biruku

    cikina:lubuk duit..kata mereka

    jerry:paham dia cakap..??

    BalasPadam
  12. proud to be Malaysian :) hehe
    belanja la mat salleh tu makan kopok lekor singgit !

    BalasPadam