20110703

bersih


Benda-benda berkaitan dengan bersih ni aku agak sensitif sejak sehari dua ni. Sebab mesin basuh kat rumah rosak.

Nak keluar beramai-ramai pun susah.

19 ulasan:

  1. pastikan ikut pesan bapa.
    beli dvd banyak-banyak.

    BalasPadam
  2. pakai je baju semalam,nmpak bersih pon kira ok dah.

    pastu sembur perfume 2 3 botol. -.-"

    BalasPadam
  3. sekali sekala bersihkan mesin basuh.

    BalasPadam
  4. hahaha. bungkus dalam beg dan hantar dobi kedai. :) lepas itu boleh berjalan ramai2. hihhihi.

    BalasPadam
  5. kdg2 yg kuning tu sbb lama sgt, bkn sbb kotor.

    BalasPadam
  6. sesekali berus pakai tangan. exercise.

    BalasPadam
  7. takut dituduh hipokrit pula bila keluar berhimpun dengan baju yang tak bersih.

    BalasPadam
  8. gua tak penah basuh baju, dobi aje takot kulit tangan kasar, kang marah plak makwe hehehhe

    BalasPadam
  9. tangankan ada
    cuci nga tgn la plak

    BalasPadam
  10. sekarang ni semua orang tak berani pakai baju 'bersih', kena pakai yang 'kotor' je bro. ekekkee

    BalasPadam
  11. kihkih. mmg sensitip woo

    "-.-

    BalasPadam
  12. tangankan saja baju2 itu...kalo tak bersih hang beli baju lain...

    BalasPadam
  13. mana pegi baju kaler kuning gua?

    BalasPadam
  14. uncle AJK keBERSIHAN semasa pibg sekolah tau

    BalasPadam
  15. afro:bapak aku tak tau fungsi harddisk yang besar

    vampire lovex:pakai perfume tak bes pulak kalau nak naik LRT

    lucifer:tak semua boleh guna tangan

    intan:baju kerja macamana...??

    ghost:macamana tau ni..??

    dayya:minggu depan saya cuba

    bdc:lama sangat jemur kasi kuman mati

    cikina:saya selalu exercise guna kaki

    jerry:tu la pasal

    jari:lu guna kertas pasir kasi licin balik

    th:tolong saya

    hana:bersih kalau rasa gatal buat apa

    fyqa:dah tak senang duduk ni

    waqheh:baju feveret tu

    pyka:bergantung pada color

    delarocha:gua dah klorox

    gedek:banyak boleh buat aktiviti tu

    ezan:takdak duit

    BalasPadam