20110308

meragam

Kejadian sebenar tidak melibatkan awek hot nampak pusat dan ketiak serta rimbunan pokok

Aku bukannya sengaja. Dah nak jadi pada waktu puncak di tengah-tengah kegilaan LDP. Masa dekat bengkel pun aku harap kalau ada masalah pun tak teruk sangat.

Ingat aku suka kena cerca. Maki-makian tidak menyebabkan kereta aku boleh bergerak balik.

Kereta nasional yang berusia lebih 15 tahun sudah tentu tahap kesihatannya tak sama macam kereta ferrari.

Ketika itu terasa brader tow truck adalah penyelamat dunia yang semakin panas.

4 ulasan:

  1. kaya brader tow truck. haha

    BalasPadam
  2. Masa untok menukar kereta...?

    BalasPadam
  3. malang tak berbau.kenapa awek marah ke?

    BalasPadam
  4. afro:aku dah terdesak dah masa tu...terpaksa..

    gedek:saya seorang yang sentimental.kereta itu banyak kenangan.

    CikIna:orang yang lalulalang lah.kalau tak tolong pun janganlah caci orang.

    BalasPadam