20110315

signifikan


Beberapa kejadian sejak minggu lepas makin buat aku percaya dengan tindakan minda separa sedar dan bahasa tubuh. Dan tanpa sedar aku juga termasuk dalam golongan yang sama dengan kawan-kawan aku. Memberi sokongan yang tidak berbelah bagi.

11 ulasan:

  1. masuk ke blog ni terasa seperti masuk ke blog cikgu weed. the 60's and 70's atmosphere is awesome. george harrison rawks!

    BalasPadam
  2. makcik dari dulu dah percaya ngan semua tu.

    BalasPadam
  3. masih perlu percaya..

    siyes aku tak nampak apa-apa lagi.bahasa tubuh mungkin ya tapi spara sedar agak kabur lagi.

    BalasPadam
  4. saya percaya minda separa sedar

    BalasPadam
  5. pada saya
    bahasa tubuh itu ialah 6th sense






    ha ha ha

    BalasPadam
  6. aku juga ingin menitipkan sokongan tidak berbelah bagi.

    BalasPadam
  7. saya pula percaya pada peta minda yang diajar di sekolah.

    BalasPadam
  8. minda separa sedar saya hanya berlaku di antara tidur dan bangun.

    BalasPadam
  9. percaye bile pernah mengalaminye.....

    BalasPadam
  10. darkhalf:beliau lebih cool.george harrison pun.

    CikIna:walaupun tak mengaku,kita tau perkara sebenar..kan...

    ghostwriter:tabiat pun separa sedar jugak kot

    gedek!:sila teruskan

    BDC:deria yang paling boleh dipercayai

    aleen:kepada sayakah

    afro:aku selalu buat bentuk awan

    matahari:bagaimana kalau ketika antara tidur dan bangun tu,henfon berbunyi

    HKLimah:kerapkan mengalaminya

    BalasPadam
  11. aku akan ragu2 dengan bunyi itu. sama ada ia jadi siren sebuah rumah atau handset sendiri.

    BalasPadam