20110803

Diari Ramadhan (2)


Selalunya terbayang kerja bomba ni padam api,selamat kucing atas pokok, sambut orang cuba bunuh diri dan kerja-kerja menyelamat yang lain.

Hari pertama puasa masa balik dari kerja terserempak dengan sekumpulan bomba yang bertungkus lumus cuci jalan.

Di belakang kereta bomba pulak ada terlindung kereta polis dan kereta-kereta buatan Malaysia yang hancur remuk.

Mulut secara automatik mula beristighfar panjang dan dalam hati berniat nak online beli tiket kapal terbang.

17 ulasan:

  1. bas ekspress kemalangan kah?

    BalasPadam
  2. gayat oo tinggi kapal terbang tu

    BalasPadam
  3. ada ke airline dari opis ke rumah...?

    BalasPadam
  4. ko beli kereta kebal la milik tentera rusia ada jual kat mudah.com..

    BalasPadam
  5. klu byk duit bleh diteruskan niat tu

    BalasPadam
  6. tidak ada perjalanan yang tidak punya risiko.

    BalasPadam
  7. afro:kereta di simpang takdak trafik lite

    orlando:baru macam bisnesmen naik kapal terbang

    gedek:takdak.kampung saya trafik lite pun takdak

    waqheh:lu dapat komisyen?

    delarocha:semua orang boleh terbang

    ghost:musim sekarang agak sensitif

    BalasPadam
  8. ngeri tu. aku boleh agak. kalau macamtu orderkan aku juga tiket kapal terbang.

    BalasPadam
  9. kapal tak landing di kampungku. huhu!

    BalasPadam
  10. salam..
    cantiknya header !!!

    saya mudah gemuruh bila tengok kemalangan.. mula rasa tak nak lagi memandu.. kalau beli kuda ok tak bro ?

    BalasPadam
  11. perjalanan merentas masa dan jarak untuk menuju ke satu destinasi...yang mana kita tak pernah tahu di mana kita akan berhenti...

    BalasPadam
  12. takut. mintak diizinkan. aku doakan kau selamat segala.

    BalasPadam
  13. naik kapalterbang lagi menakutkan,

    BalasPadam
  14. jika kapal terbang lebih menakutkan mungkin boleh juga cuba naik kapal tak terbang.

    BalasPadam
  15. dah beli tiket raya ke?

    BalasPadam
  16. beli kapal terbang sndiri je

    BalasPadam