20110807

Diari Ramadhan (4)


Perut sudah dapat membiasakan diri sejak sehari dua ni. Maklumlah dah masuk hari ketujuh.

Dua tiga hari yang mula, kadang-kadang ia meragam. Mungkin sebab diet dan sesi makan yang berubah mendadak.

Masa ni nak kentut di khalayak ramai pun kena fikir dua tiga kali. Bukan apa. Tak tahu apa yang akan keluar nant. Takut yang keluar bukan setakat angin, tapi dengan pepejal atau cecairnya sekali.

Masa ni jugak tak patut terlibat dalam pergaduhan. Kalau ada orang tumbuk perut, sudah tentu ia akan bertukar menjadi satu pergaduhan yang sungguh kotor.

17 ulasan:

  1. agak sedih juga cerita ni.
    tak tahan mahu menitis air mata.

    inilah kenangan ramadhan.

    BalasPadam
  2. pilih diet yg seimbang di bulan ramdhan

    BalasPadam
  3. tumbuk balik kat muka bagi pecah

    BalasPadam
  4. huuu..diet2 juga.kesihatan jangan lupa k.:)

    BalasPadam
  5. kalu takut terkentut yg ade peluru..elok le pakai pampers ! hahaha..

    BalasPadam
  6. jangan tumbuk perot, tumbuk la jubor

    BalasPadam
  7. aku gaduh ngn diri sdri je ramdhan ni

    BalasPadam
  8. ker ker...

    sekarang perut jadi lebih kuat

    BalasPadam
  9. atau mungkin juga tak keluar apa-apa. kerana di dalamnya kosong tanpa isi.

    BalasPadam
  10. kalau puasa setahun tah apa pula pesen kau pem

    BalasPadam
  11. salam..
    setakat ni orang gaduh pasal bersih nak buang kotor ada lah

    BalasPadam
  12. pi mana tak update nih?

    BalasPadam
  13. di ketika ini, perut sangat sensitifff

    BalasPadam
  14. jijik plak aku membacanya. haha

    BalasPadam