20110801

Diari Ramadhan



Sesungguhnya akan kaya-rayalah puak-puak yang berniaga pada bulan ini. Sebungkus macam ni, budak darjah satu pun akan mintak tambah. 

12 ulasan:

  1. maka bertambah kopek la puak-puak yang membelanja sakan di bulan ramadhan ini

    BalasPadam
  2. itu memang biasa dan kerapkali terjadi beb..kalau bulan lain mmg gua kalih meja dah..

    BalasPadam
  3. selamat berpuasa pembaris

    BalasPadam
  4. selamat berpuasa...
    bese le...
    bulan ramadan penuh keuntungan bagi yg beruntung...
    psl raya ni nk sambar kete BMW....

    BalasPadam
  5. yeah!rejeki bulan ramdhan.tengok orang pon aku rase macam nak niaga juga.keh3

    BalasPadam
  6. kaya raya sebab harga bahan naik sesen, harga barang siap naik bernggit-riggit. orang macam kita pun dah pandai main inflasi.

    BalasPadam
  7. bulan puasa bulan mencari rezeki dan menambah rezeki :)

    BalasPadam
  8. fyqa:awak darjah berapa?

    ghost:nafsu

    monologtisnism:menyumbang kepada ekonomi negara

    waqheh:lu kena mai belah2 sini geng.kasi terbalik segala benda

    ell:selamat berpuasa

    hkl:jangan lupa zakat fitrah

    aleen:ada orang dalam nak apply lesen..?

    orlando:pakai spek hitam

    jerry:harga makanan bulan puasa mencermin kemampuan ekonomi orang kita

    ska:al mubarak

    BalasPadam
  9. berniaga kat pasar ramadhan best.

    BalasPadam